اهالی روستای ناوه بجنورد مهیای میزبانی از مهمان های "ستارگان مسجد" شدند
اهالي روستاي ناوه بجنورد مهياي ميزباني از مهمان هاي "ستارگان مسجد" شدند
با مشارکت مسجدی؛

اهالی روستای ناوه بجنورد مهیای میزبانی از مهمان های "ستارگان مسجد" شدند

زنان و مردان مسجدي و انقلابي امروز در محفلي شهدايي ميزبان عموم مردم و مسئولان و ميهمانان شهدا و خانواده هاي شهيدان، در مسجد حضرت محمد رسول الله(ص) اين روستا مي شوند.
شناسه خبر : 64203 تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۸:۲۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ اهالی مسجد و فعالان کانون فرهنگی هنری امامت و نیز خواهران کانون فاطمه الزهرا(س) از کانون های تخصصی خواهران با مشارکت محوری پایگاه بسیج و مردم انقلابی روستای ناوه از توابع شهرستان بجنورد  با همراهی عموم مردم و مسئولین،  صبح امروز؛ شنبه 17 شهریور ماه جاری،  به رسم دیرینه و چند ساله خود، یادواره شهدای گلگون کفن این روستا را برگزار می کنند.

 

سردار احمدی، جانشین لشکر پنج  نصر دفاع مقدس مهمان ویژه و سخنران محوری محفل شهدایی فوق است و برای مردم از رمز استواری و ایستادگی و ویژگی های ناب شهدا خواهد گفت.

 

این مراسم ساعت 10 صبح امروز با بازدید از  نمایشگاه  شهدا و دفاع مقدس و نیز گلباران مزار شهدای روستا و سخنرانی آغاز و ادامه  و پایان می یابد.

 

روستای ناوه 20 جوان غیور از جان گذشته را در سالهای دفاع مقدس تقدیم حفاظت از مرزهای خاکی و آرمان های انقلاب اسلامی کرده است.

 

پایان/